Linkbuilding, Seo a www

Analýza klíčových slov

Jedna z nejdůležitějších činností při tvorbě nových webových stránek. Mnoho firem dnes hledí pouze na pěkný moderní čistý design, ale pokud nemáte silný brand (značku) a návštěvníci vašich stránek na váš web nechodí rovnou vypsáním známé webové adresy do prohlížeče, pak je třeba zapracovat na analýze klíčových slov.

Mnohokrát jsem se setkal s tím, že klient měl 1-2 klíčová slova – spojení a nenechal si vymluvit, že uživatelé internetu hledající konkrétní web, službu, restauraci, nebudou zadávat do vyhledávače to stejné spojení, ale využijí skloňování, název města, kraje, nebo ulici, kde firma sídlí.

Uveďme si to zde na příkladu:

Hledáte SEO konzultanta v Ústí nad Labem. Logicky se nabízí zadat do vyhledávače spojení

SEO konzultant Ústí nad Labem

ale ne každý zadá toto spojení tak jak jej vidíte. Vyhledat lze stejnou službu i za použití podobných slovních spojení:

Seo Ústí nad Labem

Seo Ústí

Seo specialista

Seo konzultace

Konzulant internetového marketingu

Specialista internetového marketingu

Optimalizace webových stránek

Seo optimalizace (ano, i toto spojení se stále často vyhledává)

Seo optimalizace pro vyhledávače

Optimalizace stránek

Optimalizace stránek pro vyhledávače

Propagace na internetu

Online marketing specialist

Analýza webových stránek

Proto  je třeba analýzu klíčových slov udělat kvalitně, poctivě, mnohdy návštěvnost přivádějí i „zkomoleniny“, protože ne každý ví, jak správně se píše česky to konkrétní slovo, název firmy nebo automobilky.

Máte-li zájem o kvalitní analýzu klíčových slov, pak mě, prosím, kontaktujte.

Související: